Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

18.9.2011 * Doma * 21,50 * western - OCHRANCOVIA

"... Je to asi trochu delší, než to mohlo být, ale já mám rád tento způsob vyprávění, pěkně se mi koukalo na stádo koní hnané nádhernou přírodou, vůbec mi nevadila absence nějaké větší akce. Robertu Duvalovi se zřejmě líbilo, jak se proháněl na koni s Costnerem v Krajině střelců a chtěl si to zopakovat. A já jsem tomu upřímně rád. Na takový film se vždycky rád podívám. Je moc dobře, že se tohle ještě pořád točí. ..." historik na ČSFD

Robert Duvall a Thomas Haden Church v hlavní roli dojímavého a vysoce hodnoceného westernu. Příběh se odehrává v roce 1989, kdy se Print Ritter a jeho synovec stanou nechtěnými ochránci pěti zneužívaných a opuštěných čínských dívek. Ritterovy a Harterovy pokusy postarat se o dívky jsou komplikovány jejich úkolem - musejí dohnat stádo koní na místo určení a přitom se vyhnout bandě urputných protivníků, kteří chtějí dívky unést a naložit s nimi po svém. Ústřední roli v tomto filmu hraje westernová akce. (oficiální text distributora)



Žádné komentáře:

Okomentovat