Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

24.7.2011 * Markíza * 20,00 * komédia - ZAČAROVANÍ

"... Myslím si, že tentokrát vzal Disney sám sebe s nadsázkou, dotáhnul všechny svoje happyendovská a kýčovitá schémata do totálního extrému a vzniklo tím krásně romantické dílko, které nesmíte brát vážně a pak se budete bavit. Říkala jsem si, co to sakra je, až do obrovské taneční scény v Central Parku (skvělá práce Alana Menkena), kde mi došlo, že tohle ani autoři nemohli myslet vážně a začla jsem si film užívat. Po dlouhé době můžu říct o nějakém rodinném filmu, že se mi líbil a že je opravdu skvělou zábavou pro děti od 2 do 100 let... Dodatek po nějaké době - rozhodla jsem se zvednout hodnocení na plné, protože tenhle film prostě stojí za to a je zábavný a rozhodně ne snadno zapomenutelný. Navíc to hodnocení, které tady má, je dost ostudné a já lituju všechny, kdo nepochopili, že tenhle film si nejvíc utahuje sám ze sebe. ,,," Galadriel na ČSFD

Film o pohádkové princezně (AMY ADAMS) z minulosti, kterou zlá královna (SUSAN SARANDON) přemístí do současnosti, je spojením klasické pohádky společnosti Disney s příběhem z moderního New Yorku. Záhy poté, co se ocitne v naší době, je po setkání s pohledným právníkem (PATRICK DEMPSEY) princezna Giselle nucena měnit své názory na život a lásku. Může ve skutečném světě přežít pohádková láska? KOUZELNOU ROMANCI režíroval Kevin Lima (Tarzan, Eloise a Vánoce) podle scénáře Billa Kellyho (Dožeň, co se dá). Původních písně pro Kouzelnou romanci složila v minulosti velice úspěšná dvojice autorů – skladatel Alan Menken a textař Stephen Schwartz (Pocahontas, Zvoník u Matky Boží). (oficiální text distributora)

Žádné komentáře:

Okomentovat