Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

10.11.2015 * ČT 2 * 20,55 * LÁSKA V HROBĚ


LÁSKA V HROBĚ

(2012)
ČT 2 - 20,55

RÉŽIA: David Vondráček
PREDLOHA: -
SCENÁR: David Vondráček
HUDBA : Stefan Valdobrev
HRAJÚ: Jana Chochlačová, Jan Bouška, Pavel Bém

Nezávislá, časozberná love story sa odohráva na viac než nezvyčajnom mieste - na evanjelickom cintoríne v pražských Strašniciach, na ktorom našla útočisko skupinka bezdomovcov. Dvaja z nich, Jana a Jan, k sebe nájdu cestu a rozhodnú sa znášať neľahký životný údel spoločne. S citom natočený dokument režiséra, scenáristu a publicistu Davida Vondráčka je pôsobivou, miestami až mrazivou sondou do života ľudí na ulici.

"... Po shlédnutí dokumentu jsem měl slušné deprese... A nepřestával jsem si opakovat, mám se dobře, mám se dobře, mám se dobře. ... " Eluin na www.csfd.cz




Alternatívna ponuka, resp. platené TV stanice

HBO 2 * 20,15 * komédia KISS KISS BANG BANG
DAJTO * 20,15 * komédia FANTOMAS
CS FILM * 22,00 * komédia PRAŽSKÁ 5

Krásny večer!

pridajte sa k nám : TV TIPY NA FACEBOOKU

Žádné komentáře:

Okomentovat