Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

28.12.2017 * Jednotka * 20,30 * Mastičkár


Mastičkár

(1981)
Jednotka - 20,30


Réžia: Jerzy Hoffman
Predloha: -
Scenár: Jerzy Hoffman
Hudba : Piotr Marczewski
Hrajú: Anna Dymna, Artur Barciś, Jerzy Binczycki, Jerzy Block, Jerzy Trela


Poľská dvojdielna filmová dráma nakrútená podľa románu T.Dolega-Mostowicza Mastičkár. Príbeh slávneho chirurga, ktorý po dvojnásobnom šoku stratí pamäť. Túla sa po Poľsku ako majster tisícich remesiel, spomenie si na lekárske vedomosti a začne zadarmo liečiť a operovať ako zázračný lekár. Vylieči po smrteľnej nehode chudobnú dievčinu, o ktorej vysvitne, že je to jeho dcéra a stane sa svedkom jej ľúbostného šťastia.

"... Pred pár rokmi som začal ráno čítať knihu Mastičkár a neodložil som ju, dokedy som ju nedočítal niekedy v noci. Prežíval som na konci niečo podobné, čomu sa hovorí katarzia. Inými slovami som plakal. Niečo podobné sa mi stalo aj po pozretí tohoto krásneho filmu a solídnej adaptácie románu.  ... " Anderton na www.csfd.cz


Alternatívna ponuka, resp. platené TV stanice

AMC * 20,00 * fantasy HIGHLANDER
ČT2 * 20,00 * krimi ROZBITÉ ZRKADLO
Nova * 20,20 * rozprávka MRÁZIK
Cinemax * 21,30 * dráma DONNIE BRASCO
ČT1 * 21,40 * komédia JÁCHYME, HOĎ HO DO STROJE!
Dvojka * 22,00 * scifi MUŽ, KTORÝ SPADOL NA ZEM
Film Europe * 22,00 * dráma LOVCI HLÁV
Filmbox Premium * 23,25 * scifi 12 OPÍC



Krásny večer!

pridajte sa k nám : TV TIPY NA FACEBOOKU

Žádné komentáře:

Okomentovat