Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

24.6.2013 * STV2 * 22,05 * dráma - KOŽA, V KTOREJ ŽIJEM

... Bála som sa toho, že si v Almodóvarovej filmografii nenájdem jediný film, ktorý by ma bavil. Toto je nielenže film, ktorý ma bavil, ale je to film natoľko provokatívny, odvážny či atypický, že mi pri pohľade na záhadného Banderasa, pozbaveného zmyslu pre ľudskú súdnosť, behal mráz po tele. Sexuálne odviazaný, herecky unikátny, psychologicky vycibrený klenot, spracúvajúci tematiku večnej túžby ľudí prekročiť vlastný tieň, ktorým pri dosahovaní oslobodzujúceho potešenia z pomsty nestojí v ceste absolútne nič. Zvrhlý, nebezpečný, no bravúrny film od režiséra, ktorého svojský štýl mi doteraz nič nehovoril. ... Madison na ČSFD

Dr. Roberd Ledgard, eminentný plastický chirurg je posadnutý vynájdením novej kože, ktorá by bola zachránila jeho manželku, ktorá zhorela pri autonehode. Po dvanástich rokoch sa mu konečne podarí vytvoriť kožu, ktorá človeka ochráni. Po rokoch štúdia a experimentovania Robert potrebuje už iba tri veci: odhodiť zábrany, získať komplica a nájsť ľudského pokusného králika. Bezškrupulóznosť uňho nikdy nebola problémom. Marilia, žena, ktorá sa oňho starala od narodenia, je jeho najvernejším komplicom. Musí už len nájsť vhodného pokusného králika…(MFF Cinematik Piešťany

Žádné komentáře:

Okomentovat