Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

20.4.2013 * Prima Family * 21,25 * thriller - PRAVDIVÉ LŽI


"... Šukezní nářez po všech stránkách. Tady si fakt najde každej něco a já úplně všechno. Nikdy bych neřekl, že Arnie bude tak strašně zábavnej, až z mého hurónského smíchu málem prskaly stěny bytu . O Jamie Lee Curtis asi ani nemá cenu moc mluvit, na ní prostě ujíždím, ta je sexy ať jí vezmu ze zhora nebo ze zdola, ten její striptýz jsem si dal tak 8x. Proboha kde sebrala tak dokonalý tělo ? Ta ženská je ovšem neskutečně zábavná, to z ní dělá pro mě uplnou bohyni. Miluju ženský co mě dokážou rozchechtat, miluji Jamie. James Cameron má u mě za tohle jednu obrovskou heterosexuálni pusu, protože kombinace akce a humoru se mu povedla takovým způsobem, že jsem po skončení filmu byl jak po orgasmu - zapálil jsem si malborku a šel do sprchy. ..." Enšpígl na ČSFD

Zvláštní agent Harry Tasker (Arnold Schwarzenegger) vede dvojí život. Plynule mluví šesti jazyky, je dobře vycvičen pro kontrašpionáž a pracuje jako mezinárodní špión pro vládní organizaci nejvyššího utajení, ale jeho žena Helen (Jamie Lee Curtis) už patnáct let věří tomu, že má za muže obyčejného nudného obchodníka s počítači. Harry má všechny schopnosti, prostředky a odvahu chránit svoji zemi... jen jestli dokáže ochránit také svoje manželství? (oficiální text distributora)


Žádné komentáře:

Okomentovat