Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

14.11.2012 * Film Europe * 22,00 * dráma - MODELKY



"... po deseti minutách jsem měl obrovskou chuť to vypnout. myšlenkové pochody těch slepic a jejich kdákání ve mně vyvolávaly podivné příznaky amoku. jenže kromě naprostého znechucení jsem byl zároveň fascinován. nejsem naivní, abych si myslel, že takoví lidé neexistují, avšak nikdy jsem se mezi nimi nepohyboval a byl jsem brutálně smeten. vydržel jsem až do konce, i když jsem bublal a hrozila exploze. nejsem si jist, zda-li bych to chtěl vidět znovu, nicméně jako sociální sonda se mi to zdálo vynikající a velmi přesvědčivé. povinný film pro všechny dospívající, aby viděli, že tudy cesta nevede. ..." Jelly na ČSFD

Dokumentaristicky ladená snímka popredného predstaviteľa tzv. "nového rakúskeho civilizmu" Ulricha Seidla zachytáva výrez zo života štyroch druhotriednych modeliek. Film bez štipky sentimentu odhaľuje povrchnosť a pokrytectvo sveta modelingu, ale aj spoločnosti ako takej. Podáva portrét nešťastných a zlomených žien, ktoré sa v snahe naplniť ideál dokonalého Ja a dokonalého života prepadajú stále hlbšie a hlbšie do osamelosti, psychických aj zdravotných problémov a do narkománie. Hrdinky filmu žijú deň ku dňu v nádeji, že raz urobia skvelú kariéru, že sa ocitnú na titulných stránkach časopisov, že nájdu lásku a možno aj jednoduché šťastie. V skutočnosti to však s ich ideálnym svetom vyzerá úplne inak... (oficiální text distributora)

Žádné komentáře:

Okomentovat