Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

22.4.2011 * Cinemax * 20,00 * komédia - MONTY PYTHON: ZMYSEL ŽIVOTA

"...Co říci k tomuto filmu? Jako parodie dokonalé, jako komedie dokonalé, a celkově velmi vtipné. Poprvé jsem to viděl v kině když mi bylo kolem 16 let a bavil jsem se nejen já, ale i celé kino. Nyní jsem se podíval podruhé (od prvního zhlédnutí uplynulo sedm let) a opět jsem se královsky bavil. Scénky jako otylý pán v restauraci, dobrovolný dárce orgánů, učitel praktikující názornou ukázku sexu před svými žáky či smrtka jdoucí si pro své oběti jsou pro mě nezapomenutelné a rád jsem si je znovu připomněl. Každopádně nic to nemění na tom, že nejraději od téhle britské skupinky komiků mám film Monty Python a Svatý grál. Smysl života je ale v mé oblíbenosti hned za ním a je rozhodně velmi vydařený, ale jak jsem tak na to koukal, tak některé pasáže se mi zdály velmi zdlouhavé. Pokud hodnotím tento film celkově, tak jsem se královsky bavil a nemám důvod proč ubírat na hodnocení. Kdo umí, ten umí, a Monty Pythoni rozhodně umí. Doufám jen, že se dívalo hodně lidí a Prima Cool bude mít díky tomuto filmu vysokou sledovanost a na základě vysokých čísel sledovanosti uvede i zbylé dva celovečeráky od této humorné skupinky. Za sebe uděluji pět hvězd...." freddy by ČSFD


Snímek Monty Python: Smysl života postrádá hlavního hrdinu je to přece svět viděný rybami skrz sklo akvária a v rozbitém světě pro něj není práce. Není se s kým ztotožnit, s kým a pro co trpět. Z lidskosti zbyly jen okamžiky, kdy smolaři jednotlivých miniosudů stojí tváří v tvář své opuštěnosti. Z hlavního hrdiny minulých filmů zbyla jen tvář Briana na kříži (opuštěná maminka na sále jen s přístrojem, který dělá pink, udivený pan Kreozot po výbuchu, synek, kterému dle všeho umřela maminka, taťka bez práce s osmaosmdesátým dítětem na cestě). Je to podobné, jako když se Gogolovu Revizorovi vyčítalo, že postrádá kladného hrdinu, a on si v dopisu příteli smutně postěžoval, že tam byl, jen si ho nikdo nevšiml že jím je přece smích. Zde jako poslední naděje lidstva. (oficiální text distributora)


http://www.csfd.cz/film/3309-monty-pythonuv-smysl-zivota/strana-1/podle-rating/

Žádné komentáře:

Okomentovat