Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

24.4.2011 * Prima COOL * 20,00 * fantasy - HARRY POTTER A OHNIVÁ ČAŠA


"... Pre mňa zatiaľ najlepší diel potterovskej série. Aj keď si už knihu podrobne nepamätám, myslím, že scenár ju skrátil a zhutnil celkom rovnomerne. Humor vychádzajúci z pubertálnych vášní hlavných hrdinov bol taký výstižný, že som sa príjemne zabavila. Napínavé pasáže mali tú správnu mieru emotívnosti a moja obľúbená potterovská atmosféra sršala z každej scény. Pravda je, že moderná hudba na plese ma trochu zarazila a že Ralph ako Voldemort ma vôbec neohromil tak, ako som dúfala po bombastických správach o jeho obsadení a o jeho hrôzostrašnosti. Aj keď je škoda, že niektoré postavy nedostali viac priestoru, ako Malfoyovci alebo Snape, 157 minút je akurát dosť. Ale zase mi to vynahradili Weasleyovské dvojčatá, chutnučký Neville a príťažlivý Victor Krum :-) ..." Rex Mundi by ČSFD


Harryho štvrtý rok na Rockfortskej škole sa celý krúti okolo turnaja, v ktorom sa stretnú študenti troch čarodejníckych škôl v sérii stále náročnejších úloh. Súťažiaci sú vyberaní ohnivou čašou, ktorá tentoraz z Rockfortu vyberie aj Harryho! A aby to všetko nebolo také jednoduché, začína sa hlásiť o slovo aj Voldemort, ktorý je opäť pripravený vrátiť sa! (oficiální text distributora)

Žádné komentáře:

Okomentovat