Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

29.4.2011 * Disney Channel * 20,30 * rozprávka - KRÁSKA A ZVIERA

Nádherné, úžasné, excelentní, skvělé, báječné, tolik a ještě mnoho dalších přívlastků, na které si teď nevzpomenu, si zaslouží tato animovaná klasika od studia Disney, která mi zpříjemnila páteční večer a díky které televize Nova dokázala, že nemusí pořád vysílat v hlavním vysílacím čase jen béčkové a céčkové braky, ale že když se chce, tak se dá odvysílat i kvalitní film. Já jsem si po opravdu hodně dlouhé době zapnul v osm hodin večer televizi Nova a nelitoval jsem ani na okamžik. Když jsem Krásku a zvíře viděl ve svém dětském věku (měli jsme ji půjčenou z videopůjčovny na celý víkend), tak jsem ji snad registroval jen jedním okem a nijak mě nezaujala, respektive jsem si zapamatoval jen obrázek strašidelného zámku, ale víc nic. Zkrátka tehdy jsem měl v oblibě jiné animáky od Disneyho. Ale nyní, když už jsem dospělý, se mi tenhle film velice zalíbil a já si ho dokážal užít v celé jeho plné a nevýslovné kráse. Pokud zde byl nějaký slabší moment, tak to bylo jen tehdy, když Bella poprvé vyjde ze své komnaty a zakleté služebnictvo jí podstrojuje a u toho zpívá, to byl jediný moment, kdy jsem se nudil, jinak to byl úchvatný příběh plný nádherné klasické animace od Disneyho a já jsem si to prostě vychutnal od začátku až do konce. Děkuji za odvysílání této pohádky a uděluji zcela po zásluze a bez nejmenšího zaváhání pět hvězd" freddy by ČSFD

V dobách, kdy ještě pohádka byla skutečností, žil ve Francii krásný mladý princ, který ale byl pyšný a sobecký. Stará čarodějnice se ho rozhodla potrestat a proměnila ho v hrozné zvíře. Zželelo se jí však mladého života a dala princi ještě šanci na vysvobození: pokud se do něj zamiluje nějaká dívka, stane se opět člověkem. Uběhlo několik let. Ve vzdálené vesnici žil podivínský vynálezce Maurice, který měl překrásnou dceru - říkali jí Kráska. Myslel si na ni marnivý krasavec Gaston, ale Krásku zajímaly jen knihy. Jednou se vynálezce Maurice vydal na cesty a zabloudil do domu obludného zvířete. Aby se zachránil, musela za zvířetem přijít jeho dcera Kráska. Jak už to v pohádkách bývá, všechno dobře dopadne. Kráska se do zvířete zamiluje, princi se vrátí jeho původní podoba, napraví se a bude z něj dobrý a spravedlivý král.

Kráska a zvíře byla jako vůbec první kreslený film v historii udílení Oscarů nominována na nejlepší film, oceněna byla Oscary za nejlepší píseň a nejlepší hudbu. (oficiální text distributora)

Žádné komentáře:

Okomentovat