Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

22.5.2011 * iConcerts * 22,55 * koncert - DAVID GILMOUR: LIVE IN GDANSK

...bylo mi 9 když jsem poprvé slyšel poprvé Comfortably numb a vůbec celou Wall. Z kazety... příšeně lupala a praskala. O to ale vůbec nešlo. Ta hudba je kouzelná. Okouzluje, rozplakává, ale dává naději i úsměv. Když pan Gilmour vydal album On an Island, ani jsem o něm nevěděl. Pak jsem si ho poslechnul jednou dvakrat a po pátým kolem jsem vydechnul s tím že je to to NEJ co jsem za posledních 10 let slyšel. Pak ale najednou přišel koncert v Albert hall a já zas civěl jako malej kluk a říkal si kam to ten chlap dotáhne. No jo, jenže David Gilmour není rozhodně žádný ořezávátko a vybalil na mě Live in Gdansk. Sednul jsem z toho na prdel. Nemá to konkurenci. Ta hudba mě obalila jako teplej ručník a už mě nepustila. Spojení se symfonickým orchestrem tomu dodá krásnou hloubku a barvu písní. Díky bohu a Gilmourovi s Wrightem za tenhle koncert. Pro pana Wrighta byl posledním. Je to na nahrávkách slyšet. O to cenější pro mě tahle nahrávka je. Skladby High Hopes a Echoes tu znějí jako z nebe. DOKONALOST!!! POkud budete mít možnost doporučuju sehnat kompletní edici ve které je jak koncert na 2cd tak i na 1dvd. Následně 2 dvd obsahuje nevydané záznamy z průřezu koncertů záznamy improvizací - což určitě stojí za to vidět jak jsou sehraní! Ale tím to nekončí na 4 dvd je kompletní záznam alba On an Island ve formátu DTS - zvuk pro bohy. Páté cd obsahuje průřez zajímavých skladeb z koncertní šňůry On an Island. Co song to perlička a něco jinak než v předešlých verzích. ...e basta! jděte si to poslechnout:-) 10 000 000 000% "... Frenegonda by ČSFD




Žádné komentáře:

Okomentovat