Vitajte na stránke TV TIPOV!

Nechaj sa viesť ponukou filmov českých a slovenských televíznych staníc. Denne výber toho najkvalitnejšieho, čo môžeš vidieť na televíznej obrazovke.

24.5.2011 * JOJ * 23,30 * thriller * MLČANIE JAHNIAT


"... "A babičko, proč máš tak velké oči?".."Ale právě jsem, milá Karkulko, viděla Mlčení jehňátek a jsem z toho pořád celá vyvalená. Nervák jako prase!!!"....Poprvé jsem "jehňátka" viděl v kině, když ještě nebyly tak proslavené, málokdo o něm věděl a do Oscarů bylo půl roku daleko. Vyšel jsem z kina a pozoroval ostatní. Všichni se tvářili zaraženě, nikdo ani nepromluvil. Přišel jsem domů s pocitem, že jsem viděl něco extra. Máma se zeptala "Tak co, jaký to bylo?" - "Mami, věř mi, o tomhle filmu ještě hodně uslyšíme." Budoucnost mi na předávání Oscarů dala za pravdu :o) Tenhle film je něco extra. A pokud možno, díky hlasu Anthonyho Hopkinse nutno vidět v originále. ..." Lima by ČSFD


Clarice Starlingová, nadaná studentka akademie FBI, je přidělena agentu Crawfordovi vyšetřujícímu případ masového vraha Buffalo Billa, který své oběti stahuje z kůže. Clarice navštíví v baltimorské vězeňské nemocnici bývalého vynikajícího psychiatra Hannibala Lectera, odsouzeného na doživotí za sérii brutálních vražd a kanibalismus, který by o vrahovi mohl něco vědět. Odsouzený psychiatr Clarice zároveň děsí a fascinuje. Když je masovým vrahem unesena dcera senátorky Martinové, nabídne Clarice Lecterovi přijatelnější vězeňské podmínky výměnou za informaci, vedoucí k dopadení Buffalo Billa... (oficiální text distributora)

Žádné komentáře:

Okomentovat